Los Angeles

13 augustus 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Op vrijdagavond een huur auto geregeld...wel 1 voor 8 personen want dat is handig en gezellig.. ook nog even wat gedronken bij de haven waar we de familia van rechteren hebben getroffen. Ze zaten op nog geen kwartiertje lopen op hun rv park vanaf ons hotel. Een paar flesjes wijn en biertjes en mooie vakantie verhalen verder hebben we afscheid genomen.

De zaterdag ingepland om naar Santa Monica pier te gaan, via venice beach. Een toeristische trekpleister die je gezien moet hebben. Daarna voor de jongens een 45 min. toer gemaakt om naar een Stone Island store te gaan om een trui te kopen.... maar alles is ver weg in LA. De huurauto komt dus erg goed van pas. Nog even wat gegeten bij een italiaan en op naar de wedstrijd van de Dodgers.

Wat een auto's! Het stadion ligt boven op een berg waar je een mooi uitzicht hebt over de stad. In het stadion aangekomen (wat eigenlijk heel soepel ging) is het een prachtige happening.