West Coast

9 augustus 2017 - Buellton, California, Verenigde Staten

Vanuit Lemon Cove is meteen behoorlijk ritje richting de kust, we gaan naar Buellton. Een mooi camping uitgezocht waar we bij aankomst eerst maar weer een boodschappen moeten halen en natuurlijk een taart voor de maandag 7 augustus.

Wakker wordend op 7 augustus is de camper mooi versierd, een mooi cadeau als aandenken en een ballonhoed gekregen.

Na het ontbijt richting het plaatselijke strand, warbij we ook nog eens worden getrakteerd op voorbij zwemmende dolfijnen! S' avonds uit eten bij Andersons, deze staat bekend om zn Pea Soup! snert zonder van alles..

een middagje naar een outlet geweest waar er natuurlijk door de meiden wat kleding gekocht moest worden en daarna een kort bezoek aan Pismo Beach

De camping bevalt ons goed en boeken er nog een nacht bij, enige nadeel/voordeel is dat het hier in de avond toch wel behoorlijk afkoelt, een truitje of lange broek is wenselijk. Ook in de ochtend klaart het vanaf ca 10.00 weer op en is het heerlijk weer.